2015年9月21日 星期一

好食推介「貓山王冰皮月餅+急凍貓山王果肉」Durianbb 中秋限定 BB Combo



你鐘意食榴槤嗎?我同老公就好鐘意食榴槤,剛剛過去的夏天我地食了差不多6-8次榴槤,
星期日的下午茶,我地就食一個齒頰留香的「貓山王冰皮月餅+急凍貓山王果肉」!
佢地來自Durianbb.com~





今年中秋,Durianbb推出中秋限定 BB Combo,
貓山王冰皮月餅 (6個裝) + 急凍貓山王果肉 (400g)
優惠價:HK$640 (原價 HK$800)



第一次食這類急凍榴槤,它由速遞員送到在公司樓下,
之後我帶回家放在-18度的冰箱,待吃之前的4小時前我再放在下格冰藏解凍。



先吃急凍貓山王果肉!盒底竟然送上可愛的榴槤BB貼紙,哈哈。



一打開包裝,哇~~榴槤香氣四散,整間屋都是~~
如果不吃榴槤的話,應該會好難受XD,
但對於我和老公,簡直開心到不得了,XDXD~





到吃了!果肉甘香Creamy,被起平時食開的榴槤味道更加濃郁,
果然是貓山王,食完齒頰留香。一盒兩個人當甜品食剛剛好。



接下來,貓山王冰皮月餅~~



一盒6個,大小適中~外型也好吸引,打開包裝,榴槤味一樣飄出來,但當然無果肉那麼勁。



冰皮月餅皮又薄又綿滑,榴槤餡香濃。









連平時食不到一個月餅的我,都可以自己KO一整個,
而且食完都無飽膩感,好想不停食食食...Yummy~~

今年中秋如果不想錯過這個中秋限定榴槤BBCombo組合
就要快去Durianbb.com訂購,因為聽說數量有限,訂曬就無啦~~



沒有留言:

張貼留言