2021年8月26日 星期四

【童書推介】心靈成長~(從一粒塵睇世界)

 我曾經係幼稚園老師,好明白小朋友嘅成長除咗學術、自理、身體健康等等,心靈嘅成長一樣好重要。而心靈成長,比起前述的能力可能更加抽象,亦難以去表達俾小朋友理解。

我十分推薦家長可以透過繪本、遊戲或玩具來幫助小朋友心靈成長。心靈成長其實係咩呢?簡單來講,小朋友點樣去面對傷心、憤怒、失落、壓力等等嘅情緒。老一輩會覺得喊好肉酸、好醜怪,覺得小朋友唔應該有傷心嘅情緒,但係其實咁樣只會令小朋友抑壓情緒而產生好多人格問題,就好像電影 Inside out所講的內容一樣。為咗小朋友有更理想嘅心靈發展,今日我要推介一下最近好鍾意嘅繪本作品:


《塵兒童心靈成長系列》

推介一:兒童情緒管理書系列:《#哭了怎麼辦?》、《#快樂和哀愁》令小朋友知道:哭,不是壞事,鼓勵小孩認識情緒,了解自己嘅性格特質,仲有應該點樣去處理情緒。

能夠講到點樣去處理情緒很好!記得有一次海豚妹(3歲)見到朋友失控大哭,佢同我講:「媽媽,你幫我叫佢深呼吸。」佢知道喊唔係壞事,但要懂得控制。

推介二:聯乘英國經典療癒卡通 Mr. Men Little Miss 七天治癒叢書系列:

《1+1 令彼此變得更好》書中講述每個角色與「#小塵」嘅相遇小故事,獨有性格令情緒產生化學作用,希望大小讀者能欣賞自己和別人多一啲。可愛嘅圖畫加上有趣嘅劇情,可以反思到人生大道理。

佢本書仲有一張明信片,裏面都寫上發人深省嘅字句,可以珍藏嘅可以送俾朋友。

本書細細本又可以帶出街睇,非常實用又有意思!對於年幾較少的幼兒,父母嘅解讀就好有意思,親子時間瞬時更有深度和思考空間。

結語:

好多時大人都會將自己認為對嘅標準套用落小朋友身上,但由於社會轉型,加上學習模式嘅唔同,其實以往我哋嘅標準已未必適合小朋友。而我哋每個人內心唔多唔少都有未能填補嘅傷痛需要去處理,睇「小塵」嘅圖書,有一種不可思議療癒嘅力量,唔但止小朋友適合,大人一樣睇完有反思。最後推介:塵話過〈100個生活基本〉(袖珍本)一本睇完會心靈力量滿滿嘅繪本。

🔖出版社:小魚亮光出版社

📚部分書可以到 online store買到 : store.dustykid.net

📝了解更多Dustykid: https://www.facebook.com/DustykidHK https://www.instagram.com/dustykid_hk

https://www.facebook.com/DustykidWorld


沒有留言:

張貼留言