2021年8月9日 星期一

【MeTime】試做Unique Beauty柚子淋巴排毒按摩 實測睇下有無hard sell 效果好唔好

 早排我成日諗好唔好去按下摩,趁依家疫情唔太嚴重,一於去按摩enjoy下!今次我就去咗位於尖沙咀嘅Unique Beauty試做。一場去到當然要試做曬Unique Beauty面部同身體嘅按摩療程,睇下效果好唔好,所以我揀咗試做Unique Beauty嘅氣穴面部通淋巴同柚子淋巴排毒身體按摩,想知道Unique Beauty效果好唔好,會唔會hard sell?睇落去就知~

 


第一次來到Unique Beauty試做,試做前先填一些基本資料,同時Unique Beauty的職員為我送上一杯花茶,過程中Unique Beauty的職員完全冇hard sell我。

 

接下來Unique Beauty職員帶我入房準備試做按摩療程啦。

Unique Beauty試做嘅環境整潔舒適,

 

Unique Beauty試做療程的房間: 

 

 

Unique Beauty職員等我換好衫就預備幫我試做氣穴面部通淋巴按摩。

試做時,Unique Beauty的治療師首先會幫我潔面卸妝,然後去角質、針清、修眉。接下來就係試做最舒服的部份,Unique Beauty的治療師用熟練的手勢幫我按摩面部的氣穴。

 

 

 

試做過程好舒服,感覺面部平時緊繃的疲勞都舒緩了,即時就知成個療程好唔好,有沒有效果。Unique Beauty經絡淋巴排毒按摩療程針對面部及頸部的淋巴及穴位,有助排走毒素。按摩完後會見到水腫減退,而且面色會比按摩前靚咗,更通透美白,同時更會提升面部輪廓呢!

 


按摩後,大約敷15mins左右面膜。然後,Unique Beauty的治療師進來幫我按摩肩頸,舒緩肩頸壓力。最後,Unique Beauty的治療師幫我搽面。本身仲擔心唔知Unique Beauty的治療師好唔好,但係以上整個過程Unique Beauty的治療師都無hard sell我,而係好專心咁幫我做療程。


 

之後就可以全程投入享受Unique Beauty的柚子淋巴排毒身體按摩,Unique Beauty採用的柚子精油有淡淡香味,配合Unique Beauty治療師的專業手法,疏通全身淋巴管道,按摩即時擊退肌肉疲勞,增強血氣運行,改善新陳代謝。按摩完之後,雙腿的水腫問題有明顯改善。我完成試做療程後舒服地去Unique Beauty化妝間梳理一下。

我試做完療程後,整個人都變得更輕盈,很久沒有這麼放鬆。我在預約時都知道Unique Beauty有好多客人book,Unique Beauty的美容師和按摩師手勢不錯,加上Unique Beauty地點就腳,難怪這麼多客人捧場,而且又唔會hard sell客人,如果想去Unique Beauty試做療程都一定要提早預約啊!

Unique Beauty: 

Website: https://uniquebeauty.com.hk/

FB: https://www.facebook.com/UniqueBeautyHK


尖沙咀店

地址:尖沙咀漢口道28號亞太中心10樓1010-12室 (港鐵C1)

電話:2369 0399


銅鑼灣店

地址:銅鑼灣渣甸街54-58號富盛商業大廈22樓 (港鐵F1出口)

電話:2576 7711


 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/


關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言