2018年1月4日 星期四

【雀巢®NESTLÉ® MOM 鎖養膠囊】一粒補充我孕期營養~



有咗BB之後,特別留意自己食什麼,因為我食什麼,BB就會吸收什麼。
我算好彩,孕期都無嘔嘅問題,不過就經常肚餓。
唔知係咪有咗BB胃口改變,我竟然鐘意食濃味的食物~
例如:薯條、薯片、可樂
依一啲食物我未懷孕前都唔鐘意食架.....
記得有一晚真係好想好想食薯條,晚餐就只食咗兩包薯條+清水。
食完之後滿足咗食慾...但就有種好內疚嘅感覺。
第二日即刻平衡返食雜菜+雞蛋。
講真,我絕對做唔到每餐都均勻飲食,
所以搵supplement補充孕期嘅維他命真係好重要!




早前我就出席咗雀巢®NESTLÉ®MOM鎖養膠囊發佈會,
新出嘅鎖養膠囊由意大利進口,
食一粒已經可以補充到懷孕期間所需嘅主要營養,
例如 #葉酸 、維他命 A、B、C、D 及鐵質,仲有埋200 毫克 #DHA !
一次過解決我嘅煩惱,仲唔需要食好多樽。
有時太多分開食都幾麻煩,真係會食漏一兩粒都唔知。



當日活動有小遊戲,介紹鎖養膠囊的特點。



鎖養膠囊採用專利 Trio-Pro 3層鎖養技術,鎖住關鍵營養,
令營養只溶於腸,不溶於胃,避免受胃酸破壞,更有效被人體吸收。



減低嘔吐、腹部、胃部及便秘嘅不適~孕媽都會懂的。
仲可以減低魚油味倒流嘅不適~如果倒流,個種腥味真係幾難頂。



大會當日仲請咗嘉賓同註冊營養師分享,而且預備咗美食俾我地,



最後送上鮮花俾各位媽媽及準媽媽。







鮮花好靚,返屋企後插係花瓶,
忍唔住影咗好多相。





一粒雀巢®NESTLÉ® MOM 鎖養膠囊已經可以補充到
懷孕期間所需嘅主要營養實在非常方便,
最重要係品質及吸收都能夠顧好,
如果各位有興趣,想了解更多,可以睇更多詳情: https://goo.gl/HhW61R

*因應個人體質不同,建議向醫護人員作進一步查詢

#雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊
#Trio-Pro鎖養技術
#媽媽身體好BB自然身體好
#為BB做足準備
#營養更有效吸收
#資料由雀巢防敏1000天計劃提供



關於海豚愛美生活日誌:


喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在懷有海豚寶寶。

我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~曾是一位幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職Freelance digital marketer。


(網誌靚相由老公為食龍DC仔或DolphinB 拍攝~~~)






DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

我的instagram是DOLPHINBLUESKY


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

DolphinB的Facebook

沒有留言:

張貼留言