2018年1月25日 星期四

【新一代R.N.A 保濕面霜】乾燥肌回復光澤

R.N.A 保濕面霜

今次講下愛牌SK-II最新推出的 R.N.A 保濕面霜的用後感~
有咗海豚BB之後,皮膚都有唔少變化。
首先頭三個月爆瘡,之後就爆乾XD~
所以用R.N.A 保濕面霜對我現在來說好重要。

 R.N.A 立體緊緻系列是SK-II 屢獲殊榮的產品,
我自己都係忠實用家,所以特別期待今次新一代R.N.A 保濕面霜!
面霜全名是  R.N.A. Power Airy Milky Lotion 
結合濃縮的 PITERA™ 與水溶性大豆及酵母蛋白,
主打質地輕盈但滋潤度十足。

R.N.A 保濕面霜

我一向膚質屬內乾外油,懷孕後油少了,就是嚴重缺水。
用了全新R.N.A 保濕面霜,令我保濕之餘又可以做到水油平衡,皮膚更有返光澤。

R.N.A 保濕面霜

R.N.A 保濕面霜

R.N.A 保濕面霜


R.N.A 保濕面霜有偏向一點Lotion質地,所以感覺較其他面霜透薄,
但保濕的效果又很好,
用了神仙水+精華後再用R.N.A 保濕面霜,
滋潤的感覺可以保持一天,好舒服!

試俾大家睇下R.N.A 保濕面霜同另一款我有用開的面霜的不同,
R.N.A 保濕面霜搽上手輕身好多,更快滲透肌膚,
比較之下另一款cream就黏膩啲。

R.N.A 保濕面霜

R.N.A 保濕面霜

我之前以為一定要厚身的面霜先夠保濕,
但全新R.N.A 保濕面霜就做到輕盈得嚟又滋潤,完全改變我唸法。

R.N.A 保濕面霜

之前皮膚太乾,看上去人都老了一點…
保濕做返好,肌膚水潤飽滿,
成個人睇上去都充滿power~
就算在家不化妝都覺得自己膚質不錯,很開心!
我久不久就會到SK-II做 Magic Ring 測試:

R.N.A 保濕面霜

可以知道肌膚年齡與實際肌齡的差別,
同時找出最適合自己膚質的護膚組合。
它是免費預約的!測試後還可以得到適合自己的護膚品試用裝。
大家預約試一試啊!




關於海豚愛美生活日誌:


喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在懷有海豚寶寶。

我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~曾是一位幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職Freelance digital marketer。


(網誌靚相由老公為食龍DC仔或DolphinB 拍攝~~~)






DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/



沒有留言:

張貼留言